Fervent Digital - 730.Podcast miniserie

Scroll naar onder

Fervent Digital - 730.Podcast miniserie

In een eerdere podcast was Nick Ebbers van Ebbers Media al eens te gast. We hadden het over Getting Things Done en over werkgeluk. Wat ik toen niet wist was dat ze bij Ebbers achter de schermen al druk waren met het begin hun merktransitie. Want Ebbers was Ebbers niet meer, en dat moest eruit.

Nu, bijna twee jaar later, is het dan zover: Ebbers in een nieuw jasje. Ze hebben een flinke merktransitie doorgemaakt van Ebbers Media naar Fervent Digital. Maar hoe bouwt een bedrijf dat zelf merken bouwt een merk van en voor zichzelf? Hoe vind je jezelf? En is het de juiste keuze om dit intern te doen, of beter om uit te besteden?

In de komende miniserie van 3 afleveringen bespreken Eline Hoffman (die nauw betrokken was bij de merktransitie), Nick Ebbers en ik de interessantste kanten van een merktransitie en wat het met een bedrijf en haar mensen doet. Zet je schrap, want het wordt heel vet!

Laat me even weten wat je ervan vond door een review achter te laten op Apple Podcasts. Zou ik heel erg waarderen 😇

Terug naar alle blogs